8½ kg haaste 12.11.2012 mennessä

tiistai 7. elokuuta 2012

Kahdeksan ja puolen kilon haaste

Elämässä on aina välillä annettava periaatteilleen periksi, kun syy on riittävän hyvä. Nyt elämään on ilmaantunut syy, miksi minun on annettava periksi nautinnollisesta painonhallinnasta ja alettava laskea kaloreita. Minun on laihduttava lääketieteellisen operaation vuoksi kahdeksan ja puoli kiloa marraskuun 12. päivään mennessä.

Olen pitänyt tiukasti ruokapäiväkirjaa vajaan viikon verran. Huomenna on punnituspäivä, joten sitten nähdään, missä pudotus menee. Kaloreita olen syönyt 1500-1800. Pidän tiukasti kiinni alarajasta, ettei syömiset jää alle 1500, koska tiedän sen kostautuvan myöhemmin. Ylärajassa olen ollut joustavampi. Olen syönyt vähän nälän mukaan - toisena päivänä enemmän ja toisena on riittänyt vähempi. Palautusjuomat nostavat päivittäistä kalorinsaantia.

Lisään tuohon yläpalkkiin laskurin kohti tavoitetta - toivottavasti pystyn siihen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että jätät kommentin. Julkaisen sen, kun olen tarkistanut, ettet ole kirjoittanut mitään yleisesti loukkaavaa tai yksityisyyttäni uhkaavaa.