8½ kg haaste 12.11.2012 mennessä

torstai 9. elokuuta 2012

"Mihin sää tänä iltana oot menossa? Uimaan vai salille?"

Otsikon sanat kuuluivat tänään mieheni suusta. Ne herättivät miettimään sitä, että olen todella ottanut loppulomasta hien irti, sillä joka päivälle on riittänyt liikuntaa. Kolme salikertaa viikossa, vesijuoksua pari kertaa viikossa, pyöräilyä ja koiran kanssa minikävelylenkkejä. Ironista kyllä, juuri tänä iltana olin päättänyt sohvaperunoitua olkkarissa (tosin pyöräilin kyllä päivällä lähemmäs 20 km, kun kävin kaupungilla...)

Nyt olen tullut vaikean valinnan eteen liikkumisessani. Lähistölle avataan uusi kuntosali, jossa on kaikki pelit, vehkeet, jumpat ja saunat. Nykyisellä, kivalla, pienellä, siistillä, uudella kuntosalillani on vain kuntosali, ei muuta. Ohjaajat ovat tosi kivoja (tosin vaihtuneet yhtä lukuunottamatta viime aikoina), ja jotenkin saisin yhdistettyä kuntosalimatkan työpyöräilyreittini varrelle. Mutta silti: kuukausittaista hintaa uudelle salille tulisi kymppi vähemmän, jos innostuisin vaikka spinningistä, voisin tehdä sitä siellä, ja lisäksi sali olisi lähempänä kotia. Pakko kai mun on vaihtaa?!?
Olisko tämä mun laji? Ainakin kanssapyöräilijät hivelisivät silmää. ;)
Vai tämä?

Tää on kuitenkin mun rakkaus, enkä siitä luovu minkään jumpan hyväksi. :)

Ensi torstaina uudelle salille saa mennä tutustumaan. Taidan yrittää nostaa ahterini ylös ja suunnata sinne. Kerron sitten fiiliksiä. Mutta huomenna käyn rääkkäämässä alakropan tutulla, vanhalla sallilla. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, että jätät kommentin. Julkaisen sen, kun olen tarkistanut, ettet ole kirjoittanut mitään yleisesti loukkaavaa tai yksityisyyttäni uhkaavaa.